Environmentalist

Environmentalist


 

زیست بوم: مدیر کل دفتر هوا سازمان محیط زیست با بیان اینکه هر دستگاه خودروی فرسوده 6 برابر خودروی نو آلودگی ایجاد می‌کند،‌ گفت: سازمان حفاظت محیط زیست از طرح‌های تشویقی برای تسریع در روند خروج خودروهای فرسوده حمایت می‌کند.   به گزارش زیست بوم، سید امیر وحدتی ...
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن, ۱۳۹۱

فرسوده زیست بوم: مدیر کل دفتر هوا سازمان محیط زیست با بیان اینکه هر دستگاه خودروی فرسوده ۶ برابر خودروی نو آلودگی ایجاد می‌کند،‌ گفت: سازمان حفاظت محیط زیست از طرح‌های تشویقی برای تسریع در روند خروج خودروهای فرسوده حمایت می‌کند.

 

به گزارش زیست بوم، سید امیر وحدتی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس اظهار داشت: تسریع در روند اسقاط خودروهای فرسوده و جایگزینی آنها با خودروهای نو بدون شک در کاهش آلودگی هوا موثر خواهد بود.

 

مدیرکل دفتر هوا سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه  بیان داشت:‌ افزایش کمک‌های بلاعوض دولت برای خروج خودروهای فرسوده از چرخه حمل و نقل می‌تواند موجب رغبت دارندگان این دسته از وسایل حمل و نقل برای مشارکت در طرح‌های نوسازی شود.

 

وی یادآور شد: ‌سازمان حفاظت محیط زیست از طرح‌های تشویقی دولت برای خروج خودروهای فرسوده از چرخه حمل‌ونقل حمایت می‌کند.

 

وی توسعه و گسترش سیستم حمل‌ونقل عمومی را دیگر راهکار کاهش آلودگی هوا به خصوص در کلان‌شهرها عنوان کرد و افزود: استفاده از وسایل حمل و نقل الکتریکی اعم از اتوبوس و موتورسیکلت برقی می تواند منجر به کاهش آلودگی هوا شود.

 

مدیر کل دفتر هوا سازمان حفاظت محیط زیست کاهش تعرفه واردات خودروهای الکتریکی و نیز ارائه تسهیلات مناسب برای تهیه این دسته از وسایل حمل و نقل را لازم و ضروری دانست.

 

وحدتی با بیان اینکه بر اساس استانداردهای جهانی خودروهای با سن بیش از  15 و ۲۰سال باید از چرخه حمل و نقل خارج شوند خاطرنشان کرد: هر دستگاه خودروی فرسوده ۶برابر خودروی نو آلودگی ایجاد می‌کند.




* مطالب و دیدگاههای درج شده در سایت نظر شخصی نویسنده آن بوده و لزوماً دیدگاه مسئولین زیست بوم نمی‌باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com